خانه عمومی معرفی ۹ اپلیکیشن بی نظیر خرید و فروش ارز دیجیتال که حتما باید درباره آن بدانید

جستجو

معرفی ۹ اپلیکیشن بی نظیر خرید و فروش ارز دیجیتال که حتما باید درباره آن بدانید

تریدرها به دنبال بهترین اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال هستند.

زمان تقریبی مطالعه: ده دقیقه

با رشد ۷۶ درصدی بیت‌کوین از ابتدای سال، بسیاری از کهنه‌کارها بر این باورند که سال ۲۰۲۳ شروع یک روند صعودی جدید ارزهای دیجیتال است. به این ترتیب، سرمایه گذاران علاقه مند باید بهترین اپلیکیشن‌های خرید و فروش ارز دیجیتال را برای ورود به بازار در حالی که بازار دائما در نوسان است، بشناسند.

این بررسی شما را با ۹ تا از بهترین اپلیکیشن های ارز دیجیتال برای مبتدیان همچنین برای شروع سرمایه‌گذاری و تجارت در سال ۲۰۲۳ آشنا می‌کند.

ما در وبسایت دقیق‌ترین بهترین برنامه‌های معاملات ارز دیجیتال را در تمامی معیارهای مربوطه، از جمله گزینه‌های معاملاتی، کارمزدها و ویژگی‌های منحصربه‌فرد اپلیکیشن ها را برای شما تجزیه و تحلیل خواهیم کرد.

اپلیکیشن ارز دیجیتال چیست؟

اپلیکیشن‌های کریپتو یا ارز دیجیتال این امکان را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کنند که بتوانند ارزهای دیجیتال را در نوسان قیمت های مختلف خرید و فروش کنند که به آنها برنامه های تبادل ارز دیجیتال نیز می‌گوییم. اپلیکیشن‌های کریپتو می‌توانند ارزهای دیجیتال را از طریق صرافی‌های متمرکز یا غیرمتمرکز معامله کنند.

صرافی های متمرکز به نوعی مانند بورس کار می کنند. صرافی به‌عنوان یک بازارساز عمل می‌کند، زمانی که دستور فروش وجود دارد، توکن‌ها را می‌خرد و زمانی که سفارش خرید وجود دارد، توکن‌ها را می‌فروشد.

صرافی های غیرمتمرکز از الگوریتم‌هایی برای مطابقت مستقیم خریداران و فروشندگان استفاده می کنند. هنگامی که یک سرمایه گذار یک سفارش خرید را وارد می کند، باید با سفارش فروش سرمایه گذار دیگری مطابقت داده شود تا هر دو سفارش اجرا شوند.

چگونه بهترین اپلیکیشن تبادل ارز دیجیتال را برای خود انتخاب کنید؟

در اینجا فهرستی از مهم‌ترین معیارهایی که باید در هنگام انتخاب بهترین برنامه معاملاتی رمزارز در نظر گرفته شود، آمده است:

نکته اول: قوانین بازارهای ارز دیجیتال را یاد بگیرید

قوانین بازار ارزهای دیجیتال هنوز در روزهای آغازین خود است. در ایالات متحده، قوی‌ترین تنظیم کننده ارزهای دیجیتال SEC و وزارت امور مالی نیویورک هستند. در بریتانیا هم اداره امور رفتار مالی است. اتحادیه اروپا به تازگی یک چارچوب کاملاً جدید برای مقررات ارزهای دیجیتال تصویب کرده است.

هنگام انتخاب یک برنامه کیف پول کریپتو، امنیت و قوانین بازار باید همیشه در رأس ذهن شما باشد. از آن جایی که کریپتو یک فناوری نوظهور است، همه حوزه‌های قضایی ناظر بر شرکت‌های کریپتو، تمهیدات محافظتی کافی برای صنعت و این بازار ایجاد نکرده‌اند و در مورد آنچه باید باشند توافق نکرده‌ و به نتایج نهایی نرسیده‌اند.

به این ترتیب، مهم است که تحقیقات خود را در مورد تاریخچه امنیتی هر اپلیکیشن یا نرم‌افزار خاص و تطبیق اطلاعات هر اپلیکیشن و نوع رمزارز انجام دهید.

  • آیا تا به حال کیف پول رمزارز این اپلیکیشن هک شده است؟
  • آیا دارای حسابرسی مالی است؟
  • آیا دارایی های دیجیتال موجود در پلتفرم آن در رگولاتورها ثبت شده است؟
  • آیا این شرکت درگیر دعوی قضایی است؟

بررسی بهترین اپلیکیشن‌های ارزهای دیجیتال:

بیایید بررسی کنیم که هر یک از بهترین اپلیکیشن های ارز دیجیتال چه چیزی ارائه می دهند، و چه چیزی آنها را از رقبای خود متمایز می کند؟

به طور کلی، برترین اپلیکیشن ها و صرافی‌های ارز دیجیتال مطابق با قوانین، کم هزینه و دارای ارتباطاتی هستند که هر فرد می‌تواند به راحتی در آن خرید و فروش کند و تجارت خود را گسترش دهد.

۱- YieldFlow اپلیکیشن کریپتو با APY بالا ، کاربرد آسان و مورد پسند کاربران

YieldFlow به عنوان یک اپلیکیشن ارزدیجیتال برای تریدرها شناخته شده است.

۱- YieldFlow اپلیکیشن کریپتو با APY بالا ، کاربرد آسان و مورد پسند کاربران

کاربرانی این اپلیکیشن را انتخاب و ترجیح می دهند که به دنبال به حداکثر رساندن سرمایه گذاری در ارزدیجیتال از طریق سهام، وام دادن و محصولات کشاورزی همراه با سود هستند این اپلیکیشن هر روز بر تعداد کاربران خود اضافه می کند.

این فرآیند به کاربران این امکان را می دهد تا از مزایای نوسان در این بازار آگاه و با موقعیت شناسی از آن بهره ببرند و پایداری شبکه را تقویت کنند.

رویکرد YieldFlow غیرمتمرکز است و بر روی قراردادهای هوشمند مبتنی بر بلاک چین متمرکز شده است. این قراردادهای هوشمند یک محیط امن برای دارایی های کاربر فراهم می کند و امنیت شبکه را حفظ می کند.

علاوه بر این، این پلتفرم متعهد به بهبود تجربه کاربر است. این پروتکل‌ها امکان یکپارچه‌سازی سریع کیف پول و سرمایه‌گذاری سریع را فراهم می‌کند.

این پلتفرم همچنین اشتراک تک دارایی و Uniswap V2 LP را ارائه می‌کند که از طریق توکن اصلی آن، $YFlow، تسهیل می‌شود.

نرخ پاداش برای توکن‌های $YFlow به گونه‌ای طراحی شده است که با طول دوره قفل شدن افزایش یابد.

YieldFlow پشتیبانی خود را به توکن های مختلف از جمله: ERC-20 و در ادامه به Fantom، Polygon، Aave و Ethereum  گسترش می‌دهد. این سازگاری گسترده، تنوع سرمایه گذاری را تشویق می‌کند و امکان بازده بیشتر را افزایش می‌دهد.

در عین حال، وام دادن به سرمایه گذاران این امکان را می‌دهد تا بازده سالانه قابل توجهی را از رمزارزهای غیرفعال خود به دست آورند.

محصولات کشاورزی علیرغم پیچیدگی، به دلیل فرصت های سودآور، سرمایه گذاران را به خود جذب می کند. استراتژی این اپلیکیشن بر اساس اصل دسترسی به نقدینگی کار می‌کند و کاربران را قادر می‌سازد از کارمزد تراکنش‌های درون شبکه سود ببرند.

YieldFlow به دلیل انعطاف پذیری و تولید بازدهی بالا، بازدهی سالانه تا ۱۵٪، همچنان سرمایه گذاران تازه کار و با تجربه را جذب می کند.ادغام یکپارچه بلاک چین با شیوه های مالی مرسوم، YieldFlow را متمایز می کند.

تعهد آن به حریم خصوصی کاربر، استقلال، و تجربه ای کارآمد و کاربرپسند، ظهور آن را به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های ارزدیجیتال برجسته می کند.

۲- eToro: بهترین اپلیکیشن رمزارز برای مبتدیان

ما معتقدیم که eToro در حال حاضر بهترین اپلیکیشن ارزدیجیتال در پلتفرم های مشابه است، شبکه ارتباطی مورد پسند کاربر و گزینه‌های معاملاتی با کیفیت بالا از ویژگی های منحصر به فرد این اپلیکیشن است.

eToro: بهترین اپلیکیشن رمزارز برای مبتدیان

eToro بیش از ۳۰۰۰ گزینه سرمایه گذاری از جمله سهام بدون کمیسیون، ارزها، ETF ها، کالاها و دارایی های رمزارز را ارائه می دهد. کریپتوهای موجود از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید در حال حاضر مانند بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و Dogecoin DOG تا دارایی‌های خاص مانند 1INCH، IOTA(MIOTA) و The Sandbox را شامل می شود که در مجموع به ۷۹ گزینه می رسد.

eToro برای خریدهای رمزنگاری معادل ۱٪ از اندازه خرید، هزینه دریافت می کند. برای مثال، شخصی که ۱۰۰۰ دلار بیت‌کوین می‌خرد، هنگام باز کردن و بستن یک معامله، ۱۰ دلار کارمزد می‌پردازد.

با این حال، نرخ کارمزد در داشبورد دارایی ارزدیجیتال منعکس می‌شود، بنابراین قیمت‌های کریپتو در اپلیکیشن به سادگی ۱٪ بالاتر از قیمت واقعی به نظر می‌رسند. به عبارت دیگر، اگر قیمت واقعی بیت کوین ۳۰۰۰۰ دلار باشد، قیمت نمایش آن در برنامه ۳۰۳۰۰ دلار خواهد بود.

در حالی که ممکن است قیمت ارزدیجیتال از سایر پلت‌فرم‌ها پیشی بگیرد، مشتریان eToro در ایالات متحده از واریز و برداشت‌های کیف پول الکترونیکی و اعتباری بدون کارمزد در این پلتفرم سود می‌برند.

معاملات برای دارایی‌های غیر رمزارز، از جمله سهام و ETF، بدون کمیسیون است. در مجموع، اپلیکیشن eToro یکی از بهترین صرافی‌های ارزدیجیتال برای هر کسی است که به دنبال یک مکان مناسب برای بیزنس خود است.

برنامه موبایل eToro طوری طراحی شده است که برای مبتدیان مناسب باشد و از هرگونه زبان سرمایه گذاری غیرضروری یا گیج کننده جلوگیری کند.

این اپلیکیشن شامل صفحه‌هایی برای مشاهده پرتفلیو، کشف دارایی‌های جدید، و فهرست پیگیری است که به شما امکان می‌دهد تمام بازارهایی را که دنبال می‌کنید زیر نظر داشته باشید.

این برنامه به سرمایه‌گذاران جدید بیشتر سود می‌رساند، زیرا به آنها اجازه می‌دهد به راحتی حرکات معاملاتی سایر سرمایه‌گذاران موفق را کپی کنند.

برای انجام این کار، به سادگی از صفحه اصلی برنامه، «کپی افراد» را انتخاب کنید، تریدرها را بر اساس فعالیت و آمارشان فیلتر کنید، سپس «کپی پس از یافتن مورد مناسب» را انتخاب کنید.

در نهایت، eToro یک تجربه تجارت اجتماعی را ارائه می دهد.

هر کارنامه مالی در داشبورد شامل یک “فید” اختصاصی است که پست‌های مربوط به آن معامله را که مشتریان دیگر می‌سازند نمایش می‌دهد. شما می توانید انتخاب کنید که آن پست ها را لایک کنید و به آنها پاسخ دهید، و احساسات کلی بازار را در مورد یک بیزنس خاص مشاهده کنید.

۳. OKX: ارزان و کم هزینه CEX/DEX هیبریدی

OKX یکی از بزرگترین و قابل اعتمادترین صرافی های ارزهای دیجیتال در جهان است که ترکیبی عالی از کارمزدهای پایین، گزینه های معاملاتی فراوان و همچنین به سرانجام رساندن معاملات را ارائه می دهد.

۳. OKX: ارزان و کم هزینه CEX/DEX هیبریدی

این پلتفرم برای ارائه صرافی متمرکز و غیرمتمرکز بسیار قابل توجه است. مورد دوم برای دسترسی به تأیید مشتری خود (KYC) نیاز ندارد، و آن را برای سرمایه گذارانی که به حفظ حریم خصوصی فکر می کنند، انتخاب مناسبی می کند.

همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد تا در هنگام معامله، مالکیت انحصاری کلیدهای خصوصی خود را حفظ کنند و اطمینان داشته باشند که در صورت به خطر افتادن کیف پول در OKX، خطر از دست دادن وجوه خود را ندارند و از سوی این اپلیکیشن حمایت می شوند.

بیش از ۳۵۰ نوع رمزارز دیجیتال شده در OKX قابل معامله هستند، از جمله بیت کوین، اتریوم، کاردانو، و طیف وسیعی از توکن های طرفداران باشگاه های ورزشی مانند منچستر سیتی فن توکن، چیلیز و توکن فن گالاتاسرای که نشان دهنده فراگیری این اپلیکیشن است.

طیف وسیعی از ویژگی‌ها در این پلتفرم برای سرمایه‌گذاران در دسترس است، از جمله شرط‌بندی با اثبات سهام، معامله با ربات‌های تجاری قابل تنظیم، و استقراض با استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وثیقه. انواع حساب‌های معاملاتی، از جمله حساب‌های سرمایه گذاری، نقدی، آتی و ماینینگ در دسترس هستند.

از برنامه OKX، کاربران می‌توانند به معاملات نقدی و آتی دسترسی داشته باشند، موجودی‌های خود را مشاهده کنند و هشدارهای قیمت ارزهای دیجیتال انتخابی مورد علاقه خود را دریافت کنند. ارتباط کاربری ساده آن، تجارت را به یک فرآیند ساده تبدیل می‌کند، که به افزایش بیش از ۱ میلیون دانلود اپلیکیشن کمک کرده است.

کارمزدهای معاملاتی OKX ممکن است بسته به مقدار OKB که کاربرانش دارند متفاوت باشد، که به آنها امکان دسترسی ارزان‌تر را در پلتفرم می‌دهد.

در معاملات نقدی، این کارمزدها از ۰.۰۸٪ برای بازارسازان و ۰.۱٪ برای خریداران بازار شروع می شود و OKX را به یکی از رقابتی ترین اپلیکیشن های مبادلات رمزارز در کارمزد معاملات تبدیل کرده است.

۴. Binance: پادشاه اپلیکیشن‌های ارزدیجیتال

بایننس بزرگترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن ارزهای دیجیتال در سراسر جهان است. داده های CoinGecko نشان می‌دهد که بیش از ۱۰ میلیارد دلار حجم معاملات در روز را اداره می کند و از نظر حجم مبادلات در رتبه اول قرار دارد.

Binance: پادشاه اپلیکیشن‌های ارزدیجیتال

بایننس به کاربران اجازه می دهد در بیش از ۶۰۰ نوع ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنند، از جمله توکن ابزار آن BNB، که به کاربران بایننس امکان دسترسی به کارمزدهای کمتری را در پلتفرم می دهد. همچنین خانه برخی از بهترین توکن های رمزنگاری پنی است.

این شرکت مالی مستقر در سرزمین های اشغالی فلسطین همچنین از مقررات بالاتری بهره می برد که توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) و سازمان تنظیم مقررات صنعت مالی (FINRA) در ایالات متحده نظارت می شود. همچنین توسط اداره امور رفتار مالی (FCA) در بریتانیا، و کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه گذاری استرالیا (ASIC) تنظیم می شود.

در حالی که اکثر صرافی ها معمولاً برای هر تراکنش ۰.۱ درصد کارمزد سازنده/گیرنده اعمال می‌کند، کاربران ممکن است با داشتن تعداد معینی توکن BNB، ۲۵ درصد تخفیف در کارمزدها دریافت کنند.

درمجموع ویژگی‌های بایننس بسیار زیاد است:

علاوه بر معاملات نقطه‌ای و معاملات آتی، کاربران به معاملات هرمی/حاشیه‌ای، سهامداری و Swap Farming دسترسی دارند به کاربران اجازه می‌دهد ارزهای دیجیتال را بدون نیاز به شریک تجاری مبادله کنند. همچنین معاملات کپی را برای کاربران جدیدتر و همچنین یک بازار NFT ارائه می دهد.

برنامه موبایل Binance بسیار تصویری است و با تمام ویژگی های ارائه شده توسط اپلیکیشن دسکتاپ آن ارائه می شود. این شامل یک حالت ساده برای مبتدیان است که کاربران بیشتر می پسندند و همچنین یک برنامه پیشرفته برای تریدرها باتجربه که به آنها امکان دسترسی به نمودارهای حرفه ای و ابزارهای معاملاتی را می دهد.

کاربران می توانند با استفاده از VISA، MasterCard ، Wire Transfers وجوه مورد نظر خود برای خرید و فروش را به پلتفرم واریز کنند.

۵. کوین بیس: پیشروترین صرافی رمزارز آمریکا

کوین بیس اولین و تنها پلتفرم ارزهای دیجیتال در فهرست عمومی در آمریکای شمالی است.

کوین بیس: پیشروترین صرافی رمزارز آمریکا

این اپلیکیشن از نظر انطباق با مقررات، ویژگی‌ها و ارتباط کاربری دوستانه مبتدی و ابزارهای آموزشی برای ورود سرمایه‌گذاران جدید به ارزهای دیجیتال پیشرو است.

در واقع، پلتفرم Coinbase Earn به کاربران این امکان را می دهد که برای گذراندن دوره های آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بلاک چین، رمزارز رایگان کسب کنند!

اپلیکیشن کوین بیس شامل بیش از ۲۰۰ نوع ارز دیجیتال شده است، از واحدهای بزرگ رمزارز مانند بیت کوین، اتریوم و دوج کوین گرفته تا ارزهای کوچک مانند GMT. با این حال، بسته به جایی که کاربران در آن قرار دارند، محدودیت‌های معاملاتی خاصی بر روی برخی توکن‌ها اعمال می‌شود.

کارمزدهای کوین بیس به حجم معاملات بستگی دارد و با افزایش حجم کاربر، کارمزدها به تدریج کاهش می‌یابد.

هزینه های خریدار و فروشنده برای پایین ترین سطح حجم پلت فرم (۱۰۰۰۰ دلار) به ترتیب ۰.۲۵٪ / و .۴٪ است. با این حال، کارمزد معاملات NFT کاملا رایگان است.

اپلیکیشن Coinbase مانند بایننس در دو سطح ارائه می شود:

یکی برای مبتدیان و دیگری برای تریدرهای پیشرفته.

کاربران هر دو می‌توانند ارزدیجیتال بخرند و بفروشند، بازار را مشاهده کنند، و نمونه کارها را مشاهده کنند، در حالی که اپلیکیشن Advance Trade به کاربران اجازه می‌دهد ارز دیجیتال را به اشتراک بگذارند و قرض بگیرند. هر دو سطح اپلیکیشن می توانند به لیست های جدید Coinbase دسترسی داشته باشند.

کوین بیس از این که یکی از تنها اپلیکیشن ارزهای دیجیتال کاملاً حسابرسی شده است، سود می‌برد و تضمین می‌کند که تمام سپرده‌هایی که کاربران در پلتفرم نگهداری می‌کنند کاملاً پشتیبانی می‌شوند.

۶. Crypto.com: اپلیکیشن ارزدیجیتال برای افراد مبتدی

در کنار Crypto.com به رتبه‌های برتر اپل اپ استور و فروشگاه Google Play در طول بازار صعودی رمزارز در سال ۲۰۲۱ صعود کرد.

Crypto.com

بیش از ۵۰ میلیون کاربر آن عمدتاً تلاش‌های تبلیغاتی گسترده می کنند، از جمله یک تبلیغ سوپرکاول، یک تصویر کوتاه مت دیمون، و حق نام‌گذاری جدید خریداری شده در عرصه ۹۵۰۰۰۰ فوت مربعی در لس آنجلس که قبلاً مرکز استیپلز بود.

این پلتفرم شامل ۲۵۰ نوع ارز دیجیتال شده برای سرمایه گذاران تریدر است، از جمله انتخاب های محبوب تازه وارد مانند بیت کوین، دوج کوین و شیبا اینو. همچنین دارای یک بازار NFT است و برخی از بهترین سکه های بازی مانند The Sandbox SAND و Axie Infinity AXIEرا ارائه می دهد.

استفاده از برنامه Crypto.com آسان است و کاربران را ترغیب می کند که پس از دانلود یک کیف پول رمزارز ایجاد یا وارد کنند. پس از انتخاب می‌توانید فوراً ترید را شروع کنید یا به سایر ویژگی‌ها مانند ریسک یا تعویض مستقیم از نوار پیمایش در پایین صفحه دسترسی داشته باشید.

۷. کراکن: پیشگام در ذخیره دقیق

Kraken که در سال ۲۰۱۳ در اروپا راه اندازی شد، یکی از معتبرترین اپلیکیشن ارزهای دیجیتال در جهان است که اکنون خدمات خود را به کانادا و ایالات متحده گسترش داده است.این اپلیکیشن یک انتخاب عالی برای مردم آمریکای شمالی است که به دنبال یک پلتفرم سازگار با دسترسی به محصولات تجاری هرمی هستند.

کراکن: پیشگام در ذخیره دقیق

این اپلیکیشن در حال حاضر تا ۵ برابر در معاملات نقطه ای ارائه می دهد. به عنوان مثال، این بدان معناست که شما می توانید تنها با استفاده از ۱۰۰۰ دلار ضمانت دلاری به ارزش ۵۰۰۰ دلار بیت کوین خریداری کنید.

کراکن انتخاب کوچکتری از تنها ۶۵ نوع رمز ارز موجود برای تجارت در پلتفرم خود دارد، هرچند که شامل محبوب ترین نام ها مانند بیت کوین و اتریوم است. همچنین معاملات بر روی برخی از بهترین سکه های DeFi را ارائه می دهد.

قابل ذکر است، این صرافی با راه حل‌های پرطرفدار برای هر بلاک چین، یعنی شبکه لایتنینگ و Polygon، سازگار است. هر کدام به کاربران اجازه می‌دهند برداشت‌های فوری و تقریباً رایگان از پلتفرم را انجام دهند و از هزینه‌های شبکه اغلب سنگین نقل و انتقالات معمولی صرف نظر کنند.

این اپلیکیشن پشتیبانی ۲۴ ساعته از مشتری و مجموعه‌ای از مطالب آموزشی را ارائه می‌کند و پاسخگوی پرسش افرادی است که به تازگی کار خود را آغاز کرده اند.

همچنین یکی از اولین اپلیکیشن هایی بود که سیستم حسابرسی ذخایر را با استفاده از سندهای مالی و شفافیت بلاک چین برای تأیید اینکه تمام دارایی‌های کاربر در صرافی ایمن هستند و دستکاری نشده است را ترویج داد.

۸. جِمینی: بورس تنظیم شده نیویورک

Gemini یکی از بهترین برنامه های ارزهای دیجیتال از نظر امنیت است.

Gemini

این اپلیکیشن توسط کامرون و تایلر وینکلووس در سال ۲۰۱۴ تأسیس شد و توسط دپارتمان خدمات مالی نیویورک تنظیم می‌شود و شامل بیمه FDIC برای سپرده‌های USD می‌شود.همچنین دارای بیمه کیف پول جذابی است، به این معنی که هر ارز دیجیتال موجود در کیف پول که ممکن است به طور بالقوه گم شود، توسط شرکت پوشش داده می شود.

مانند کراکن، فهرست ارزهای قابل مبادله جمینی نسبتاً حجم کمی دارد و انواع ارزهای تازه در بازار رمزارز را پوشش نمی دهد.

ارزهای دیجیتال مانند: بیت‌کوین، اتریوم، دوج‌کوین و استیبل کوین ارزهای منحصربه‌فرد این اپلیکیشن است.

برنامه تلفن همراه آن به طور یکسان از تریدرهای مبتدی و پیشرفته استقبال می کند و به کاربران امکان خرید و فروش کریپتو را می دهد و در عین حال به ابزارهای نموداری پیشرفته نیز دسترسی دارند.

این اپلیکیشن همچنین در مشارکت با Flexa است که به کاربران امکان می دهد ارز دیجیتال خود را برای خرید محصولات واقعی با تریدرهایی که در حجم پایین معامله می کنند خرج کنند.

برخی از این خرده فروشان عبارتند از Nordstrom، GameStop، Whole Foods و Home Depot، که در آن رمزارزهایی از جمله GUSD، Bitcoin، Ethereum و Bitcoin Cash پذیرفته می شوند.

کارمزدهای Gemini کمی بالاتر از سایر پلتفرم‌ها است و بسته به میزان معامله کاربران کریپتو، هزینه ثابتی دریافت می‌کند. برای مبالغ بیش از ۲۰۰ دلار، کارمزد ۴۹.۱درصد تراکنش است.

۹. Huobi: برنامه تخصصی کریپتو برای تریدرها

Huobi یک صرافی پیشرو و مترقی برای بازارهای آسیایی است که نقدینگی آماده و مهیا را در محبوب‌ترین ترکیب معاملاتی کریپتو (BTC/USDT و ETH/USDT) و مجموعه وسیعی از بیش از ۴۰۰ نوع ارز دیجیتال قابل معامله ارائه می‌کند که شامل برخی از بهترین ارزهای دیجیتال جدید در بازار است.

Huobi: برنامه تخصصی کریپتو برای تریدرها

این اپلیکیشن مجموعه ای قوی از ویژگی های معاملاتی از جمله معاملات حاشیه، معاملات ترکیبی و سفارشات محدود/تواقفی را ارائه می دهد.

همچنین دارای یک میز معاملات سازمانی برای معاملات خارج از بورس (OTC) و معاملات تاریک و تجزیه و تحلیل زنجیره هوشمند با بیش از ۵۰ نشانگر معاملاتی مختلف است.

این صرافی حتی به کاربران اجازه می دهد تا ربات های تجاری سفارشی را با استفاده از Huobi API کدنویسی کنند.

اپلیکیشن موبایل Huobi یک ارتباط کاربری ساده برای کاربران فراهم می کند تا بتوانند قیمت ارزهای دیجیتال را مشاهده کنند، به نمونه ی کارهای خود دسترسی داشته باشند و سفارش دهند. با این حال این اپلیکیشن، در ایالات متحده در دسترس نیست.

ترجمه از سایت: techopedia

نویسنده: Michael Graw

یک نظر بگذارید

فهرست
-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00