خانه عمومی راه و روش سرمایه گذاری از دیدگاه فایننشال نیوز

راه و روش سرمایه گذاری از دیدگاه فایننشال نیوز

زمان تقریبی مطالعه: پنج دقیقه

سعی داریم در وبسایت دقیق ترین با بررسی سایت های اقتصادی جهان شما را در جریان اشکال مختلف سرمایه گذاری قرار دهیم تا ذهنیتی چندجانبه و تحلیلی نسبت به این موضوع مهم و تاثیرگذار در زندگی خود داشته باشید.

آیا به سرمایه گذاری فکر می کنید؟ حتی در نظر گرفتن سرمایه گذاری در تصمیمات مالی نشان می دهد که شما بینش و پتانسیل بالایی برای کنترل کامل بر ثروت خود و توانایی رشد آن در طول زمان دارید.

سرمایه گذاری مطمئن ترین راه برای افزایش ثروت در طول زمان است. با این حال، هنگام سرمایه گذاری پولی را که به سختی به دست آورده اید، نمی توانید به راحتی و با ریسک به باد دهید، شما به دانش نیاز دارید. با درک کافی از نحوه عملکرد انواع مختلف سرمایه گذاری، تصمیمات آگاهانه بگیرید و دارایی های خود را ایمن تر رشد بدهید.

 

چگونه می توانم پول خود را سرمایه گذاری کنم؟

بیایید نگاهی گذرا به بهترین راه‌های سرمایه‌گذاری پول خود بیندازیم:

 سهام

احتمالاً محبوب ترین نوع سرمایه گذاری است. سهام سرمایه گذاری در رشد، توسعه و موفقیت آینده یک شرکت است. وقتی سهامی از یک شرکت دارید، صاحب سهم کوچکی از آن هستید. وقتی یک شرکت رشد می کند، شما هم همراه با آنها سود می کنید.

اوراق قرضه

مردم پول قرض می کنند. این یک راه مفید برای جبران پولی است که در آن زمان ندارید اما می توانید در آینده بازپرداخت کنید. همانطور که مردم پول قرض می‌کنند، شرکت‌ها و شهرداری‌ها نیز با استفاده از اوراق قرضه وام می‌گیرند که به مرور زمان با بهره بازگردانده می‌شود.

صندوق شاخص

صندوق‌های شاخص شاخص‌های بازار (معمولاً از سهام یا اوراق قرضه تشکیل شده‌اند) را دنبال می‌کنند و معمولاً در تمام مؤلفه‌هایی که شاخص را تشکیل می‌دهند سرمایه‌گذاری می‌کنند. آنها همچنین مدیران صندوق دارند که اطمینان حاصل می کنند که صندوق مانند شاخص عمل می کند.

قبل از اینکه بخواهید روی همه اینها سرمایه گذاری کنید، باید از بهترین سبک سرمایه گذاری برای خود آگاه باشید. این سوالات را از خود بپرسید:

  • آیا پول خود را به صورت فعال یا منفعلانه سرمایه گذاری خواهم کرد؟
  • منابع من چیست؟ بودجه من چقدر است؟
  • چقدر حاضرم ریسک مالی کنم؟
  • فعال یا منفعل؟

شما می توانید سرمایه گذاری خود را به دو صورت انجام دهید: سرمایه گذاری فعال یا سرمایه گذاری غیرفعال. هر دو سبک سرمایه گذاری مزایای خاص خود را دارند، تا زمانی که به دنبال سود کوتاه مدت نباشید. شما این را پس از در نظر گرفتن وضعیت مالی، سبک زندگی، نیازها و علایق خود تعیین می کنید.

 

سرمایه گذاری فعال

سرمایه‌گذاری فعال، صرف زمان برای تحقیق در مورد سرمایه‌گذاری به تنهایی و ساختن و مدیریت نقشه راه  توسط خود شما است. اگر به خرید و فروش سهام از طریق یک کارگزار آنلاین فکر می کنید، در راه سرمایه گذاری فعال هستید.

اگر می خواهید یک سرمایه گذار فعال باشید، به زمان، دانش و انگیزه نیاز دارید. سرمایه گذاری فعال مستلزم انجام تحقیق، تحلیل و سرمایه گذاری زمان برای یادگیری در مورد بازار است. شما همچنین باید پس از انجام سرمایه گذاری های خود، با عملکرد خود همراه باشید. بسیاری از مردم ترجیح می دهند وقت خود را صرف چیز دیگری به جای سرمایه گذاری خود کنند، که با توجه به اینکه سرمایه گذاری غیرفعال یک چیز است، مشکلی ندارد. با این حال، اگر می‌خواهید فعالانه سرمایه‌گذاری کنید، که معمولاً منجر به بازده بیشتر می‌شود، باید زمان بگذارید و روی آن کار کنید.

به طور خلاصه، سرمایه گذاری فعال شامل موارد زیر است:

  • کار، ریسک و پاداش بیشتر.
  • برای تحقیق، دانش و تحلیل وقت بگذارید تا بازدهی بیشتری داشته باشد و   زندگی شما را تغییر دهد.

سرمایه گذاری غیرفعال:

با سرمایه گذاری غیرفعال در درازمدت نتایج خوبی کسب خواهید کرد و تلاشی که باید برای آن انجام دهید به میزان قابل توجهی کمتر است. به عبارت ساده تر، سرمایه گذاری غیرفعال حول محور سرمایه گذاری پول شما در یک موسسه یا هلدینگ سرمایه گذاری می چرخد، جایی که شخص دیگری تحقیق، تجزیه و تحلیل و غیره را انجام می دهد. صندوق های سرمایه گذاری مشترک نمونه ای عالی از سرمایه گذاری غیرفعال هستند.

به طور خلاصه، سرمایه گذاری غیرفعال شامل موارد زیر است:

  • سادگی، قابلیت پیش بینی و ثبات بیشتر.
  • بازدهی متوسط ​​و قابل پیش بینی
  • کار کمتر.

منبع: فایننشال نیوز

یک نظر بگذارید

فهرست
-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00