خانه عمومی بررسی کسب درآمد از رمزارزها

جستجو

بررسی کسب درآمد از رمزارزها

زمان تقریبی مطالعه: چهاردقیقه

برای همه ما این سوال شکل گرفته که چگونه می توانیم از رمزارز درآمد کسب کنیم؟ با ما همراه باشید تا  به روش های کسب درآمد از رمزارز  بپردازیم:

برای کسب درآمد در بازار رمزارز باید از دو روش اساسی بهره برد: اول استفاده از سخت افزارهای ویژه برای استخراج این ارزها و کسب جایزه استخراج که به آن ماینینگ می گویند و تنها هزینه ای که برای این استخراج مطرح است خرید اولیه تجهیزات و میززان برق مصرفی آن است به دلیل این که تجهیزات استخراج برق بسیار زیادی مصرف می کنند و طبعا به دلیل ایجاد گرمای شدید نیاز به تجهیزات اختصاصی خنک کننده نیز ضروری خواهد بود.

راه دوم شرکت در بازارهای خرید و فروش این ارزهاست که با استفاده از صرافی های آنلاین داخلی و خارجی که در این زمینه هستند می توان با کمک تحلیل های ویژه بازار از بالا و دایین قیمت سود برد.

مهمترین نکته در هولد کردن یا هودل کردن ارزهای دیجیتال شناسایی پر پتانسیل ترین کوین هاست. شما باید با دنبال کردن جدید ترین اخبار ارزدیجیتال و تحلیل های تکنیکال بهترین ارزهای دیجیتال برای نگه داری بلند مدت را شناسایی کنید.

سعی کنید حتما سبد متنوعی از انواع کوین های پر پتانسیل و شت کوین ها بچینید تا درصورت کاهش و افزایش سلطه بیت کوین (دامیننس) سود بیشتری کنید. در تعریف تکنیکالی، نوسان گیری در ارز دیجیتال به معنای سوار شدن بر موج‌های صعودی در ابتدای تشکیل و پیاده شدن از آن‌ها در انتخاب موج است. بسیاری از تریدرها برای نوسان گیری در ارز دیجیتال، تحلیل تکنیکال را مبنای کار خود قرار می‌دهند و گاهی اوقات از تحلیل فاندامنتال، نوسانات احتمالی ارز دیجیتال موردنظر خود را بررسی می‌کنند. حدود 70 درصد از استراتژی به کار رفته باید بر اساس تحلیل تکنیکال باشد و این تحلیل روند کلی ارز موردنظر، قدرت روند، ناحیه‌های حمایتی و مقاومتی را نشان می‌دهد. تحلیل تکنیکال باعث می‌شود تا تریدر از محدوده ورود و محدوده خروج اطلاع پیدا کند و بتواند با استفاده از نوسان گیری سود خوبی به دست آورد.

آگاهی از اخبار سیاسی و اقتصادی

برای نوسان گیری در ارز دیجیتال، استفاده از اخبار یکی از استراتژی‌های پرکاربرد در میان تحلیل‌گران است. این استراتژی به افراد تازه کار توصیه نمی‌شود و نیاز به تجربه و تخصص زیادی دارد؛ برای مثال اخبار منتشر شده درباره ارزهای دیجیتال ابتدا روی بیت کوین اثر می‌گذارد و برای خرید بیت کوین باید در ابتدا این خبرها را تحلیل کرد و تمام جوانب را در نظر گرفت.

ارزهایی مانند بیت کوین و اتریوم که با عرضه و تقاضای بالایی روبه‌رو هستند، ثبات قیمتی نسبتا مناسبی دارند و اگر به دنبال ریسک متعادل‌تری باشید، استفاده از این ارز مناسب است؛ اما نوسان‌گیران حرفه‌ای به دنبال ارزهایی هستند که نسبتا بزرگ باشند. به بیانی ساده‌تر برای به دست آوردن سود زیاد با انجام معاملاتی با تعداد کم، باید از ارزهایی استفاده کرد که نوسان‌های بالایی داشته باشند که مسلما این راه ریسک زیادی نیز دارد. منطقی‌ترین روش برای انتخاب ارز دیجیتال برای نوسان گیری، استفاده از ارزهایی با نوسان پایین اما در تعداد بالا است که در این حالت ریسک از دست دادن سرمایه کاهش پیدا می‌کند.

سودی که از طریق نوسان گیری در ارز دیجیتال به دست می‌آید، به عملکرد معامله‌گر وابسته است. معمولا افرادی که در این زمینه حرفه‌ای هستند سود خوبی از این نوسان‌ها به دست می‌آورند و سایر افراد می‌توانند با گذراندن آموزش‌های مربوطه به این سود دسترسی پیدا کنند.

یک نظر بگذارید

-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00